Shopping!

Goddagens! Har inte uppdaterat någonting idag som ni ser, men blev väckt just efter 12 av mamma som bad mig dra mig upp ur sängen å fixa mig eftersom att vi skulle fara till luleå. Självklart hade jag glömt det då jag gick å la mig så ställde aldrig något alarm haha. Nåväl, fixade mig snabbt å sen for jag mamma & pappa iväg mot luleå då. Gick in på gina & h&m och fyndade lite saker. Sen for vi till storheden och handla mat och sånt.  Sen påvägen hem stannade vi i råneå och tog en pizza, gott! Nåväl, nu ska jag gå och vara social med ett par stycken, kastar in bilder på vad jag köpt!:)


Spetströja - Gina Tricot

Spetströja - Gina Tricot

Brottar linne - Gina Tricot

Brottar linne - Gina Tricot
B
Leggings - Gina Tricot

Linne - Gina Tricot

Kavaj - H&M och Tublinne - Gina Tricot

Headset - Mediamarkt

Puder - H&M

Hårfärg - Willys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0