Redan slutat!

Säger bara.. Gud så jag tycker om dom här sista dagarna innan lovet! Man har inga värda skoldagar, man slutar tidigare och gör ingenting vettigt på lektionerna.. Så idag slutade vi 9 alltså direkt efter första lektionen, efter det hade vi träning med våran musiklärare till julavslutningen eftersom att jag och några tjejer från klassen ska sjunga en liten låt! Sen var det färdigt och jag slutade helt. Nu har jag nyligt kommit hem och hoppat in i one piecen och tagit av mig löshåret. Ska gå och tvätta bort sminket och bara mysa på framför oth resten av dagen och imorgon har vi volleyboll-tunering och jag kan ju inte vara med på den eftersom att min hand inte är i form ännu, den blir helt ärligt inte bättre känns det som.. Men får sovmorgon till klockan 2 imorgon då ska jag bara in till skolan å få ett restprov gjort! Gud så sköönt med lov på ondag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0