pretty little liars

Kul att jag har skrivit ett långt inlägg om en massa roliga saker så försvinner allting. Sjukt ovärt.. Varför gör du såhär mot mig dator? Har iallafall precis lagt mig i sängen, ska nu kolla på pretty little liars och försöka ersätta oth med det. Tidigare ikväll har jag för första gången färgat håret på mig själv, och säger väl att jag före drar att någon annan gör det på mig haha.. Men resultatet blev bra som alltid, går väl inte direkt att misslyckas med svart färg?.. Bara att jag har fått färg på mina ben så jag ser ut som en dalmatin som tur är har jag bara 3 pickar kvar som jag ska jävla få bort.. Haha, nåja. Ska se på detta nu, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0