överlevde helgen

Då var helgen avklarad och jag överlevde den ännu en gång fast har såklart hunnit skada mig under natten igår haha.. Iallafall, hade en mycke kul kväll igår med bra folk, idag mår jag illa, huvudvärk och vätskebrist och vill nog bara ta en pistol mot huvudet och tycka av.. Lyckades även på nått sätt ramla, eller bli FÄLLD så jag har stukad handleden eller något hemskt iallafall kan inte ens bära ett litet tom glas utan att det gör ont så ska nog till mitt andra hem dvs sjukhuset imorgon och kolla upp det, allt det är john's fel..  Nu ska jag lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv, må illa och  spy som en jude. eller?, GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0