missat 2 dagar..

Dag 06 – Min dag
Eftersom att denna skulle göras igår så skriver jag kort om gårdagen.  Den började halv 6 på morgonen, fixade mig och for iväg till skolan och var där till klockan halv 3, sen for jag hem & duschade, fixade mig osv! Sen for jag iväg till jossan och förkrökade med några brudar i ett par timmar tills vi drog vidare sen! Kvällen sluta med två och en halv men hos emelie och sedan somnade jag!

Dag 07 – Min bästa vän


Som alla säkert redan vet så är Emelie tiger min absolut bästa vän! Jag delar ungefär allt med henne, hon är den enda människan som vet nästan lika mycket om mig som jag själv gör. Hon är en som alltid ställer upp för en, ser om något är fel och gör så mycket för att en ska må bra.  Ni alla borde ha en sådan vän, men emelie får ni inte.. Hon är redan upptagen!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0