Missade dagen igår så gör två idag.

Dag 28 – Det här saknar jag

Saknar allt för mycke saker, men gamla tider? Det finns väl nästan allting någonting från dom gamla tiderna som man vill ha i nuet? Jag vill få ha det lika bra och roligt som förut, saknar allt som har med gamla tider och göra. Kan typ sitta i timmar och kolla  på bilder och tänka bakåt i tiden på hur lätt & bra allt var!

Dag 29 – Mina ambitioner

Eftersom att jag inte vet vad ambitioner är och att google talade om för mig att det är ungefär samma sak som drömmar eller något sånt?  Så tar väl det som att det är drömmar då,  och jag har miljontals drömmar. T.ex att bli rik, leva lyxigt som fan, skaffa barn, hitta en underbar man att gifta mig med & ha en riktigt stort bröllop, drömmer även om att lyckats i livet. Men mest drömmer jag om att leva rikt och vara jävligt lycklig?:) Och såntdär.

Kommentarer
Postat av: ebba

varför slutade du att rida, eller gör du de ännu? Har nu när jag läst din blogg ett tag fattat att du inte håller på med sånt nå mera`?

2011-12-25 @ 15:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0