Klickat hem!

Har just klickat hem en klänning och ännu ett par högmidjade jeans! Har även hunnit ner på ica och hämtat ut mitt paket från h&m som jag har väntat på i över en månad nu och så får jag bara en bh i paketet?!?! Var är mina trosor!?!? Jo får en lapp där det står att dom inte finns, att jag blir troslös.. Varför finns dom att ens klicka hem då?! Idioter .. Ska endå till lule imorgon så får se om dom kanske finns på butiken fortfarande, för ingen kan ju vilja köpa dom eftersom att det är nog den fulaste bh'n jag någonsin köpt, var bara tvungen å prova köpa en såndär " super push-up " dom gjorde bara brösten fula och såg sönder tryckta ut, haha.. men man måste ju testa allt nytt som kommer? Iallafall jag!

Ful? Ja :)



Och detta klickade jag:
Både plaggen är från nelly.com





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0