klagar, skrälll

Ok, min uppdatering har varit urkass idag, jag vet.. Men jag var helt slut då jag kom hem från skolan så sov då till 8 och så pluggade jag tills jag gick och plågade mig själv i duschen, stod å grät som ett fån för att handleden gör så ont haha :( Det är fan lite synd om mig..  Men min blogg suger, ni kommer bara få höra klagomål över hur less ajg är skolan, hur ont jag har i handleden och hur trött jag är.. Imorgon har vi iallafall lucia tåg, skönt å slippa en vanlig skoldag men självklart har min lärare hunnit trycka in ett litet prov på slutet av dagen.. Dra åt fanders så jag vill ha lov nu, ska plugga lite nu och fälla lite smärtande tårar...

Det är fan syndast i hela världen om min älskade höger ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0