jullov!

Nu har jag äntligen jullov! Gud så skönt, är faktiskt rätt nöjd över betygen förra året hade jag 10 ig'n iår har jag 1 och sen en massa g'n och ett vg till och med! Faktiskt väldigt bra för att vara jag, är iallafall nöjd fast nästa termin siktar vi på vg & mvg'n istället!;)   Julavslutningen var faktiskt riktigt kul, vi sjöng ju last christmas jag och några tjejer från klassen, gick hyfsat bra även fast vi inte är några direkt musikproffs men vi gjorde det för mest en kul grej och för att det kan vara riktigt kul å sjunga!:)  Nu har jag nyss duschat och ska strax gå och lägga mig i mitt nystädade rum och renbäddade säng, tack mami ♥    Nu kastar jag in några bilder från kvällen, har inte så mycket eftersom att vi typ istället har fotat en massa bilder med emelie's & johannas systemisar så kastar in dom bilderna senare då jag får tag i dom, så dom här får duga tills vidare:








Såg nu att johanna hade lagt upp några bilder från kvällen på facebook, så har tagit några där ifrån som kommer nu!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0