Julklappar är färdigfixat!

Goddagens, har precis kommit hem från kalix!  Pallrade mig till skolan kring 2 tiden, gjorde ett prov och sen har jag och mamma varit på jakt efter julklappar, så nu är alla julklappar fixade! Kom även hem med en ny mascara, godis och en pk som jag har suttit å hållt mig ifrån att öppna hela bilresan hem, och då jag öppnar den när jag kommer hem spiller jag ut hela. Har jag otur eller?  Nu ska jag lägga mig i sängen för några oth avsnitt, sen pallra mig till ica för inhandling av strumpbyxor, måste även pallra mig ner på stan imorgon och köpa lösögonfransar eftersom att jag ides inte ens gå in på coop, gallerian eller något sånt när jag såg hur proppade alla parkeringar var med bilar så tänkte sen hur köerna skulle se ut så sket i det så får fixa det imorgon istället!  Nu, oth time och dricka det lilla som är kvar av pk'n..

Kastar väl in en ointressant bild på mascaran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0