Julafton på 20 minuter?

Ok, 20 minuter kvar till julafton.. Varför blir det tråkigare å tråkigare för varje år? Man längtar mindre å mindre, och iår har jag inte en enda julkänsla alls!! Kanske för att snön kom alledens för sent? Och sen regna bort? Och sen kom tillbaka? Och nu har typ hälften regnat bort IGEN.    Tur att jag inte har något skoter iallafall.. Ska nåväl, får ju iallafall massa julklappar, god mat och umgås med släkten och det bästa av allt får jag ju se kalle anka å det gänget!:D Nåväl, nu ska jag gå och byta om till sov t-shirt, borsta tänderna och vänta på att klockan ska bli 00.00 så jag får öppna min julklapp av Linn, dom andra får vänta tills imorgon kväll..

Eftersom att det är jul på 20 minuter passar jag på å säga god jul redan nu!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0