julafton om 4 dagar?

Hallå, har nyss kommit hem från min stora syster & hennes family. Har varit dit en sväng och hälsat på dom och fått låna lite klänningar av henne till skolavslutningen imorgon, jag har verkligen problem med att hitta någon men nu har jag äntligen bestämt mig för en helt vanlig svart tubklänning! Så nu ska jag gå och stryka den, plocka fram lite krimskrams och sen kasta mig i duschen. Känns absolut inte som att vi får jul imorgonkväll, och absolut inte som att det är julafton om 4 dagar, jag har ingen julkänsla alls har till å med försökt med att klä julgranen, inte kom någon julkänsla fram då heller :(..  Den kommer väl på fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0