helg!

Ligger i sängen och har just avverkat ett avsnitt oth, nu sitter jag och kollar runt på en massa folk's bloggar och kollar lite skvaller! Slutade som sagt 12 idag, då kom mamma och hämtade mig så for jag och fixade en julklapp åt emelie och fick även med mig hem en brun utan sol är så lat att gå och sola solarium just nu så får använda det i ett litet tag, känner mig ju likblek och ful..  Och så hann vi även fara och handla en massa mat och go saker till ikväll! Nu ska jag fortsätta kika runt här och sen invänta middags dax!

Måste även rekomendera denna brun utan sol, smörjer man det noga så blir det jämt och fin och ger resultat efter redan första gången! Den bästa jag har testat av dom jag har tesat + den från Åhlens är inte så dålig den heller!

89;- från apoteket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0