Gott nytt år!

Tjenis! Har precis fixat mig klart nu, eller lär hinna gå å sminka på sminket å locka håret 100 gånger till innan jag ska fara haha. Har nyss ätit förrätten som bestod av fralla med en massa sås, räkor, citron, kräftstjärtar, löjrom på osvosv, vilket var äckligt gott! Nu väntar jag på varmrätten som är plankstek, sen får jag väl se om jag orkar i dom friterade bananerna och glass som är till efterrätt? Haha. Kommer spricka..  Nåväl, ska gå och fixa till håret å de lite nu, det känns inte ok..  Vi får helt enkelt höras mera imorgon för lär inte hinna blogga mera för ska ju till kalix senare och fira nyåret med mina nära å kära!  Så ni får helt enkelt ha ett riktigt bra nyår då, så gott nytt år och så får ni ha en god fortsättning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0