Godnattis!

Gokväll på er!  Har nyss kommit hem från kalix, for ju till emelie tidigare och så fixade vi klart mitt löshår så nu är alla 100 slingor i, så sen då jag is ska jag sätta i dom 40 som jag ska köpa av jossan så det blir riktigt tjockt fint! Saknas bara att klippa in det så är det färdigt! Efter att vi var klar med håret så for vi till jossan så fick jag mina juklappar av henne å hon fick min! Fick en massa godis, pk & godis shots! Nu vet jag vad jag ska göra resten av kvällen, oth & godis?! Låter som en bra plan! Nåväl, ska flotta i mig lite godis tills jag ledsnar, se oth tills jag somnar. Så vi får höras mera imorgon om jag nu inte bloggar nå mer senare, man vet ju aldrig. :)

Före & Efterbild! Ursäkta kvallan, men fotade med mobilen haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0