Godnatt!

Har just lagt mig i sängen efter att just haft duschat och det köret, nu känner jag mig riktigt fräsh med renbäddad säng, nyrakade ben å det, peeling också på det!  Nu ska jag rensa datorn lite eftersom att datorn varnar hela tiden att minnet snart är fullt, hihi jag har inte mycket saker på min dator alls, neejdåå! Hihi.. Har faktiskt hunnit med en hel del grejor idag som t.ex:

Fixat G i no,  check!
Svarat på frågorna i frågestunden, check!
Pluggat in hinduismen i huvudet, check!
Tvättat mitt riktigt skitiga löshår, check!
Klarat engelskaprov utan att plugga, check!
Planerat lite kul inför helgen, check!

Kan fortsätta tills imorgon om jag vill, men jag orkar inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0