godmorgon!

Godmorgon! Ligger i sängen och ser på pretty little liars och har just ätit en apelsin till frukost, satt jävligt bra nu ligger jag och tycker syn om min näsa som gör ont eftersom att jag lyckades slita ut min näspiercing inatt och jag har inte tagit ut den sen 2009 haha.. Så har försökt pressa som fan för att få in den i minst en halvtimma, just då jag hade gett upp och skulle försöka en sista gång så gick det. Min älskling är inte redo att tas bort ännu ♥  Så nu är jag glad igen, har dock ont i näsan haha.  Nu ska jag ligga här och dö tills posten kommer så ska jag springa ut direktt och kolla om mitt nelly paket har kommit.... Vill ha mina nya skor nuuu


Får bli ett bildlöst och tråkigt inlägg, men har fan inga bilder typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0