Godmorgen

Godmorgon! Ligger i sängen och äter varma mackor, mycket gott!  Var riktigt skönt att få sova ut idag och slippa skolan eftersom att natten till igår inte innehöll mycket sömn.. Så jag ska ligga här resten av dagen, ska orka hämta ett provblad så ska jag plugga lite på det, senare ikväll ska jag plugga engelska som en åsna eftersom att vi har engelska prov imorgon,  imorgon sätts betygen för den delen och har 3 saker kvar att göra så jag räknar med 3 ign fast min mentor sa att han skulle fixa det på nått sätt!  Bättre med 3 ig'n än 10 som jag hade i sommras.. lol

Om prick en vecka idag får vi jullov & om prick en vecka är denna bild 1 år gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0