fredaagen är väl då över

Är hemma från kalix nu och ligger i sängen och är helt utmattad och käkar ostbågar!  Blev mys kväll men inte med alla mina brudar, men iallafall med jossan framför idol och så kom emelie dit lite senare, skönt med en lugn kväll för en gångs skull :)  Nu ska jag fortsätta äta mina ostbågar och se på oth tills jag somnar, vilket känns som väldigt snart.. Godnatt sötisar, det är ju även en dag imorgon också ;-)

Btw, tyckte ni rätt person vann idol?! Själv kan jag inte säga så mycket eftersom att jag inte har följt med det mer än kanske 2-3 avsnitt. Men den som föll mig mest i smaken var nog Amanda, självklart var Robin också mycket bra! För er som inte hunnit kolla vem som vunnit eller missaade det så var det Amanda som vann!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0