Fix å trix inför avslutningen!

Tjenis! Har just kommit hem från skolan, haft en sån sjukt ovärd dag så det finns inte. Nu ska jag vänta på att toaletten ska bli ledig så ska jag duscha, måla naglarna och fixa mig inför kvällen eftersom att vi har skolavslutning ikväll! Gud så skönt det ska bli med lov.  Dock kommer jag + några tjejer i klassen få vara med på 2 skolavslutningar eftersom att vi har fått dela upp klasser för att vi tydligen är för många på våran skola så vi inte får vara i en å samma rum samtidigt och vi som ska sjunga måste tydligen sjunga på båda två.  Saksamma, får ju lov hur som helst :D  Nu ska jag gå å duscha, vi får höras mera senare efter julavslutningen om vi inte hinner höras något mer före, kameran åker med också så då ska ni få er några bilder också!:)

En bild på halva klassen från förra årets avslutning
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0