Dålig dag?

Ligger just nu i sängen och halft gråter av smärta, kan inte göra någonting? Jag tar seriöst snart en pistol mot huvude t och trycker av .. Jag säger bara.. Jag ska aldrig klaga över då småsaker gör ont, har lyckats med nått ännu värre än handen idag kan säga att det är det värsta jag har varit med om i HELA MITT FEMTONÅRIGA LIV.

Iallafall, diag är det lucianågonting, så vi har haft lucia tåg på skolan som jag har varit med i, vi sög då vi sjöng på skolan (till och med en av stjärngossarnas stjärnor började brinna..)sen for vi till folketshus och lussa och där gick det betydligt bättre! Sen for jag vidare till skolan igen även om vi hade slutat för skulle stanna kvar å göra ett prov, men då fick jag tid hos läkaren klockan ett så när jag och mamma är påväg till sjukhuset och ska svänga så kommer självklart en 70+are och kör RAKT IN I MIN RÖDA ÄLSKLINGSBIL?!  Vissa jävla gubbjävlar ska fan inte ha körkot om man inte kan köra..  Fast vi hann iallafall ta regnumret på han =) Sen for vi vidare till sjukhuset och kollade min hand, jag var även tvungen å röntga den också.. Sen for jag hem och sov, och när jag vaknade hände mitt livs värsta sak, vilket ni inte kommer få veta.. Men jag säger bara,  jag lider med er som har varit med om samma sak!..   Nu ska jag vänta på att mamma kommer hem med botemedel åt mig, tillsvidare ska jag ligga å lida till oth. Hejdååå

Hitta en gammal bild från förra sommaren, såå söt jag var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0