Dag 1- en bild på dig själv + 10 fakta



+

1. Jag blir jävligt lätt irriterad, sur & less på personer som tjatar, gnäller eller bara är allmänt jobbiga
2. Är jag trött, har huvudvärk, har nått tjorv i livet eller något sånt så är jag alltid på skitdåligt humör och häver ut det på fel folk
3. Jag är jävligt lättskrämd och inbillar mig alltid en massa saker haha
4. Jag har inget tålamod till att sitta å göra en massa pillriga saker, pyssla och sånt
5. Jag älskar att tycka om någon sådär riktigt mycket och känna dom där fjärilarna i magen!
6. Jag blir förjävligt lätt avundsjuk
7. Jag hatar att bråka med mina vänner, vilket som nästan aldrig händer men endå!
8.  Jag är nog en av världens lataste människor
9. Jag älskar mat
10. Och nu ska jag gå & tvätta bort sminket, lägga mig i sängen & se oth!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0