chillaaar ^^

Tjenis. Sitter just nu och ser film med min familj och tar det lugnt! Har nyss suttit å tjorvat med josse & emelie på skype, haha!;)   Sen har jag inte gjort någonting mer vettigt ikväll, har testat sminkning och hårfixning inför imorgon men det blev jag inge klokare av. Jag är så idé lös, alltid.. Det suger!  Nu ska jag gå och måla om mina naglar, om jag orkar. Annars ska jag väl strax gå och lägga mig i sängen och kolla lite pretty little liars, fast först måste jag ladda ner lida mera avsnitt av det eftersom att jag har sett upp dom jag laddade ner och det lär ta åt eftersom att min dator är segare än någonsin just nu..

______________________________________________


I wish love was like volleyball,  you can call it "mine" and everyone backs off.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0