brist på rubrik

Goddagens! Har inte tagit mig tid till att blogga föräns nu, men bättre sent än aldrig :) Har nyss sminkat mig och plattat håret, nu ligger jag i sängen och tjurar. Mina planer med hur jag skulle göra håret gick i konkurs då min syster helt plötsligt skulle ha det?!?! Det suger att jag bara har lånat det av hon.. Så jag får vara korthårig och ful på självaste julafton, tur att i någon av alla mina julklappar så finns det löshår som ligger å väntar på mig. Surt, nu ska jag slå igång plattången igen å kolla vad som går att göra till detta skrotet. Sen invänta tjocka släkten som ska hit så får jag äntligen äta årets första julbord!! Så jag har längtat, otrolgit skönt att få fira jul hemma iår iallafall å slippa fara någonstans, då kan jag stänga in mig i mitt rum då jag ledsnar å kolla oth, bättre blir det inte, eller jo om jag hade haft långt hår hade det varit underbart, jätte underbart.  Vi hörs sen, plattången kallar & 40 min kvar till kalle anka!

Glad?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0