3 dagar jag har missat

Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?

Har ingen bild på det men aa, har ju bott i lucia linnet nästintill hela dagen!

Dag 15 – Mina drömmar

Jag har inte så mycket drömmar och inte speciellt stora heller, mina oseriösa drömmar som aldrig kommer ske är att jag blir rik, sen vill jag ju då leva ett riktigt lyckligt och bra liv och börja arbeta med det jag vill bli just nu iallafall,  tjäna gott med pengar som sagt och skaffa en familj och resa riktigt mycket.. Låter mest som att det borde stått " min framtid" haha.. Men drömmer mycket om framtiden, vad jag vill bli osv,  har mest bara drömmar som jag kan nå!

Dag 16 – Min första kyss

Asså min riktigt första kyss? Jag har faktiskt ingenaning, jag menar.. Man har ju "pussat" folk sen 3-4 års åldern? haha så har faktiskt ingen koll på då jag fick min "första riktiga kyss".. Tråkigt va?.. Jag som ville ha bild på det :(((  Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0