2011

2011
Du har fått nya kompisar - japp!
Du har varit i ett annat land än Sverige? - ja
Du har bowlat - yes
Du har skolkat - jo
Du har fått bra betyg i skolan - bättre iallafall :)
Du har varit ledsen - joo
Du har varit glad - en hel del!
Du har blivit kär - yes
Du har känt dig sviken - någon gång kanske
Du har känt att ingen har sett dig - nej
Du har suttit vid datorn mer än du brukar - då&då
Du har solat solarium - japp
Du har badat i havet - jadå!
Du har varit sjuk - jo
Du har bråkat med dina föräldrar - har hänt det också!
Någon har sagt att du är snygg - haha jadå
Bråkat med en från samma kön - jag har inte bråkat, dom som bråkar med mig :)
Gråtit för att ditt liv är misslyckat - gråtit - ja, men för att mitt liv är misslyckat - nej
Pratat i telefon i mer än 1 timme - jarå :)
Kramat någon av samma kön - jadå!
Kramat någon av motsatt kön - självklart:)
Kysst nån av samma kön - haha japp
Kysst nån av motsatt kön - jadå
Köpt något till en vän - aa
Köpt något på ica - självklart, ica 4 life
Gjort illa dig - ja ;c skräll
Sagt "jag älskar dig" till någon - det har jag!
Känt att dina kompisar verkligen betyder - det har jag verkligen!
Sovit en hel dag - ja, hur skönt är det inte?
Blivit besviken - en hel del
Ätit mer frukt än vanligt - haha ja ;o
Fått IG - japp
Älskat någon av hela hjärtat - endast familjen & vännerna

Kärlek
När var din första kyss? - kommer inte ihåg, for a long time ago!
Hur många gånger har du varit riktigt kär? - en
När kramade du någon senaste? - idag
Saknar du någon speciell nu? - gör jag alltid
När kysste du någon senast? - lördags
Ångrar du det? - inte det inte ;-)
Är du singel? - absolut
Är du oskuld? - nepp
När fick du en komplimang senast? - idag
Har du träffat någon internet person? - jadå:)

Kompisar
Vad skulle du göra om din bästa vän svek dig? - som jag sagt tidigare, en bästa vän ska väl inte svika en? så ska jag behöva tänka den tanken?:)
Har du flera bästa vänner? - jadå!
Vad heter den som du känt längst - agnes

Familj
Vad heter din mamma? - Lotta
Har du syskon? - jadå
Är du de minsta barnet? - japp
Saknar du dina föräldrar någon gång? - neeej

ALTERNATIV - ett svar
Katt eller hund? - Katt
Fotboll eller innebandy? - sova?
Kaffe eller mjölk? - vatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0