vi flyger så högt upp vi kan

Ligger just nu i sängen och dunkar bra musik! Ska strax lägga mig och se lite oth, dock har jag bara säsong 2 på ett usb så får nöja mig med att se sånt jag redan sett... Äh jag har klarat av att se alla dh avsnitt 5 gånger om & om igen typ!  Aja, nu ska jag vara jätte jobbig med min sovkompis och vara hyper aktiv så det inte blir nå sömn förän då jag är trött, ska ha extra högt ljudet på datorn ska vara lite extra rörlig i sängen osv.. Det finns inge bättre då man sover med någon i sitt egna rum så har dom ingen makt och ingen att tilltala om, JAG ÄR BOSSEN HÄR! Underbar känsla ;-)  Nå nu blir det oth, vi hörs imorgon istället.. Sov gott evvelovers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0