Utkast: Aug. 6, 2011

wannabear sofie och gör denna grej, finns inte mycke mer vettigare att göra just nu.

1 SAK SOM SKRÄMMER DIG:
• Ensamhet

2 SAKER SOM DU ALDRIG NÅGONSIN SKULLE GÖRA:
• Testa droger
• Döda någon, haha .. men skulle ju inte kunna döda någon såå!!

3 SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
• Ha kul!
• Sova
• Umgås

4 SAKER DU VERKLIGEN ÄLSKAR:
• Familjen
• Vänner
• Musik
• Sängen

5 SAKER DU VERKLIGEN HATAR
• Skitsnack
• Folk som tror det ligger någonting coolt i att knarka
• När laddaren till datorn inte funkar som den ska..
• Sova själv
• Vänner som hugger en i ryggen så fort man vänder sig om

6 SAKER DU ALDRIG NÅNSIN HAR GJORT:
• Brytit någonting
• Gått med på någonting jag inte vill
• Lovat någon något riktigt riktigt mycket och sen svikit det
• Ätit blodpalt
• Bråkat rejält med någon i det motsatta könet
• Ätit så mycke så jag spytt

7 SANNINGAR OM DIG SJÄLV:
• Jag är jävligt pissnödig just nu (haha)
• Jag pratar ofta i sömnen och är slåss och har mig, en gång vaknade jag upp av att jag hade gett en kille ett blåöga hahahha
• Jag är rädd för döden
• Jag har redan ångest över att skolan börjar snart
• Jag tycker om en person veldigt mycket som är idiot
• Jag tror på spöken speciellt då jag är ensam
• Jag har glasögon dvs jag har jävligt dålig syn

8 PERSONER DU TRÄFFAR VARJE DAG:

• Pappa
• Mamma
• Linn
• Matte
• Mig själv
• Mig själv
• Mig själv

• Mig själv

9 SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
• Sova
• Festa, hehe
• Umgås med mina nära & kära
• Chilla
• Sola
• Mysa
• Duscha riktigt jävla varmt
• Skratta
• & vara riktigt glad!

10 SAKER DU SAKNAR:
• Old times
• Farmor ♥
• Vintern, inte själva snön & kylan men aa ni fattar
• Då jag var typ 4 år, good times
• Vänner man inte längre umgås med
• Mina gamla solbrillor som e döda :(
• En pojke
• Kommer inte på
• Kommer inte på
• Kommer inte på

12 SAKER DU SER FRAM EMOT:
• Min födelsedag
• Höstlovet
• Jullovet

• Julafton
• Nyår
• Sportlovet
• Påsklovet
• Sommarlovet
• Halloween
• Sommaren 2012 heh
• Kommer inte på
kommer inte på


13 SAKER DU INTE SER FRAM EMOT:
• Att börja skolan
• Dö
• Bli gammal
• Massa läxor & prov från skolan
• Den kalla vintern, fast på ett sätt ser jag endå fram emot den
• Att gå ut nian för jag vet verkligen inte vad jag vill gå för gymnasium än + att jag inte vill skiljas från mina vänner..
• Syslöjden på skolan
• Allt regn å blåst som är då de är höst
• Kommer inte på
• Kommer inte på
• Kommer inte på
• Kommer inte på
• Kommer inte på

14 LÅTAR SOM BETYDER NÅGOT FÖR DIG:
•  suddade bort allt, för orkar inte tänka efter någon låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0