Tvtime!

Har nyss kommit ut ur duschen, nu sitter jag och smuttar på ett glas cola & choklad bänkad framför tven och ser på true talant!;-)  Tog mig en riktigt skönt powernap efter middagen och sen en varm, lång & skön dusch med inpackning, peeling and so on! Nu känner jag mig genast som 10 år igen haha..  Ne nu bjussar jag på ett " avsluta meningen bdb-test" I brist på annat att göra medans någon gubbe sjunger på programmet haha..

- AVSLUTA MENINGEN

Jag saknar - honom
Jag pratar - mycket
Jag skrattar - åt sjuka saker som inte ens ibland är roliga haha
Jag tycker om - mina vänner  
Jag avskyr när folk - sviker
Mina närmaste vänner är -  underbara!
Min första vän hette - agnes
Min favoritfilm är - inte uppfunnen ännu, heh
När jag borstar tänderna - så kollar jag mig alltid i spegeln samtidigt
När jag lagar mat - blir det alltid något enkelt och inte något speciellt gott
Jag är rädd för - ensamhet & bli sviken
Jag önskar - att allt skulle kunna vara som jag vill att de ska va just nu..
Den värsta känslan är -  ångest
Den bästa känslan är - när allt känns så jävla bra, man har kul & mår bra.. då de pirrar i magen och allt känns helt uunderbart!
Jag vill - ha dig.. ;-)
Jag är bäst på - att samma saker som går bra, men vafan man kan inte alltid lyckas med allt!
Jag är sämst på - ljuga
Jag kommer alltid att vara - evve, alltid!!
Det finaste som finns - är något som inte existerar ännu
I sommar - ska jag ha jävligt kul
Sist jag grät var - igår
Jag kan - mycket om jag väl ger det tid och verkligen vill!
Min mobiltelefon är - min käraste ägodel
När jag vaknar på morgonen - så dyker alltid tanken upp " bara sova lite till... "
Innan jag somnar - så ligger jag och oroar mig, tänker på en massa löjliga dumma saker
Just nu tänker jag på - att jag borde ta ut mitt hår ur handduken & borsta det..
Bebisar är - söta, fast blir helt överdrivet jobbiga efter dom fyllt 1.. allt är så enkelt då dom är nyfödda och tysta!
Mitt första barn - kommer bli mitt enda barn, förhoppningsvis
Det fulaste som finns är - något
Jag har aldrig - spottat mig själv i ögat O.o
Idag har jag - vairt på skolan, varit sur, kommit hem & sovit och dött osv
Jag vill verkligen - att allt blir bra, helst nyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0