sex and the city

Hejsaaaaaan! Sitter just nu och kollar på sex and the city och väntar på att de ska bli reklam så jag kan gå å göra i ordning i mitt rum, dvs dra ner rullgardinen, bädda upp min säng och sånt helt onödigt så jag sen när det slutar är redo för att krypa ner där och se på High school musical 3 bara för att jag inte har sett den på tusen år känns det som.. Och så har jag bara ett avsnitt av dh kvar i den här säsongen och kan inte föra över några oth avsnitt på ett usb från min andra dator för att mina usbhål på datorn har lagt av, hur värt är livet just nu? Inte så värt iallafall i mina ögon..

Nu längtar jag tills skolan börjar, endast för att jag får min dator + laddare fixad då och jag får träffa alla goa fina människor jag inte hunnit träffa i sommar dvs är jävligt många! Har knappt träffat någon i min klass förutom emelie, haha ;-)  Men aja, ska se sex and the city nu å de.. Vi lär väl höras en gång till innan det är godnatt för min del! Hejdåååå

Har just kommit fram till att jag nästan aldrig är seriös i något inlägg jag skriver....... Värt, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0