segdag?

Godmorgon lovers, haha nä men godmorgon! Har just duschat, klätt på mig osv nu sitter jag och väntar på att middagen ska bli klar så ska jag keka middag, sen vet jag inte vad som händer senare.. Är helt seg idag trött å less somnade kring 5 imorse och för 40 minuter sen steg jag upp från sängen, haha vilket liv jag har! 

Och för att jag vet att ni bryr er så ska ni lida med mig idag för min laddare dog inatt, själva grejen man ploppar in i datorn låttsnade från själva laddaren haha så den satt fast i datorn och innan det klicka hurfan jag skulle få ut den men kom fram till att jag försökte bita ut den och det gick, sen hade jag då ett till problem dvs att min dator nästan hade slut ström, som tur är har matte också macdator och hade med sin laddare så min natt blev räddad, hade ju gått in i väggen av att ligga och se rakt upp i taket i flera timmar innan jag kan somna eftersom att jag alltid somnar framför datorn.. Nu är det middag, så ska kiila iväg till köket å keka palt.. Hejdååå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0