saknat mig?

Goddagens stalkers, haha nä men godmorgon säger jag väl även fast jag inte är nyvaken men saksamma.. Har ni saknat mig nå? Medtanke på att jag bara bloggade en gång igår haha, nä men for till luleå och åt på kina med mamma å pappa sen skjutsade dom mig till emelie och så var vi där nån timma och sen for vi till jossan där vi nästan blev hela kvällen, var rätt trevligt med trevligt folk! Sen åkte vi bara runt stan ett tag tills vi drog oss hemmåt till emelie kanske kring 3 tiden.. Såg början på en film, sen somnade jag stenhårt.

Nu är jag iallafall hemma och har just duschat så jag känner mig lite mänskligare nu iallafall.. Sista dagen på sommarlovet då, och jag ska göra ingenting idag har jag bestämt. Har ju haft kul både fredag & lördag, så det är väl huvudsaken iallafall?:) Känns faktiskt inte alls hemskt att skolan börjar imorgon pga att det är sånt pissigt väder ute, det är kallt, regnigt osv så man kan endå inte hitta på något speciellt roligt. Det jag inte ser framemot är då alarmet ringer halv 6 imorgon och jag lär säkert inte ens haft somnat då eftersom att jag sov till efter 2 någon gång idag, de där med att vrida tillbaka dygnet gick inte som planerat.... Nu ska jag kolla fb, bdb osv och vänta på grillat!

back to helll.............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0