pissväder

Godmorgon! Eller har ju varit vaken ända sen 12 idag faktiskt, fast har bara varit upp och ätit lunch så nu ligger jag här i sängen och just sett klart high school musical som jag påbörjade inatt.. Nu ska jag idas stiga upp och klä på mig, dock är det ligga i sängen och dö dagen idag typ. Det är det sämsta med att det börjar bli höst, det regnar typ hela tiden.. Och det bästa är att jag fyller år då.. Annars är det en skit årstid för de mesta! Har inga planer för dagen, så ska väl göra ingenting antar jag.. Ska sluta tråka ut er nu och stiga upp & klä på mig, kanske tar å städar rummet idag skulle behöva renbädda, damsuga och plocka undan alla kläder som täcker mitt golv igen, mitt rum hinner bara se mänskligt ut i 1 dag så är allt bara att göras om igen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0