paaaaaainnn

Har precis svept en hamburgetallrik, nästan iallafall.. Nu ligger jag i sängen och håller bokstavligt talat på dö av magont, vet inte vad som är felet?? Har haft såhär över en månad, och det blir bara värre å värre... Blir det inte bättre över helgen så tänker min mamma tvinga mig till sjukhuset, känns som att det är lika bra för mig att jag flyttar dit eftersom att jag är där varje månad typ? Lesss att nått alltid ska vara fel på mig, och att ingen kan svara på vad fan felet är.. Svenska läkare är fan värdelösa.. Ska ta och googla på det nu å se om jag får nått vettigare svar, brukar faktiskt hitta kloka svar på mina frågor där då jag mår dåligt å har ont någonstans, så vi testar på det.. Sen en powernap till oth :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0