onsdag avklarad!

Ligger just nu i soffan och har just ätit fiskpinnar, mos och en massa skarpsås på det! Fett gott var det.. Nu ska jag strax ta och lägga bort datorn och ta mig en lång & skön powernap för det förtjänar jag faktiskt har varit på ALLA lektioner idag och varje lektion vi har är typ över en timma långa.. Snacka lättnaden som uppstod då klockan var tjugo över 3 och vi äntligen fick sluta! Skönt med kort dag imorgon iallafall, har varit en okej dag idag bara att jag har åkt på och fått feber + huvudvärk på det men ska endå kriga mig till skolan veckan ut!  Nu powenap, sen ska jag fixa, trixa och planera för ett missions ;-)

Får bli ett bildlöst inlägg, orkar inte ladda upp nån bild.. För trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0