no school today

Godmorgon! For aldrig till skolan idag eftersom att jag spydde å det igår så är hemma idag så far jag dit imorgon istället, dock så har jag förjävligt ont i halsen idag.. Säg inte att jag håller på att få halsfluss nu också eftersom att jag oftast får det då de börjar med lite ont i halsen eftersom att jag har problem med halsmandlarna..

Så idag ska jag bara vara hemma och ta vara på min lediga dag, dock känns det inge vidare bra att börja skolan med att vara hemma men inte speciellt kul att vara på skolan heller om jag helt plötsligt börjar spy igen?  Aja, nu ska jag se klart grey's anatomy och sen ut på morgonbolm!  Vi hörs senare :)

snart såååå!!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0