nightinight

Ligger i min säng, har ont i ryggen, ligger och lyssnar på då min mobil ringer tjugofyrasju men jag orkar inte svara eftersom att jag är rätt less att prata med fyllon i telefonen eftersom att jag har fått ett ex antal för många samtal av sånna ikväll.. Nu ser jag på dh och väntar på att tröttheten ska dyka upp, ska ställa alarmet och vara duktig och stiga upp 11 imorgon.. Fast har försökt med det dom 4 senaste dagarna och har endå slutat med att jag tar mig ur sängen kring 2-3 tiden.. Ovanligt evve, w/e nu ska jag se dh som jag sett 100 gånger tidigare och sörja över att behöva sova själv inatt, finns inge mysigare än att ha nån som håller om en när man just ska till å somna.. Får väl krama om mig själv inatt då ;-)  Haha, godnatt lovers

haha hitta en bild från förra årets midsommar då mamma & pappa drog med mig på en öde ö mitt ute i ingenstans, visst ser jag glad & inte en aning less ut?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0