jag vill leva i nuet, inte ångra mig sen

Godmorgon! Mamma väckte mig 12 imorse och låg å degade i sängen till just efter halv 1 så gick jag och värmde mig nå mat nu ligger jag i sängen igen och försöker finna orken till att stiga upp och duscha, senare ska jag nog till kalix och umgås med emeliie!;-)  Det här med att vrida tillbaka dygnet till vanlig tid igen går inge vidare för mig eftersom att jag somnade 8 imorse, vafan är det här för skit? Direkt vi närmar oss skolan så kan jag helt plötsligt inte sova mer än på dagarna.. LESSSS, whatever nu ska jag gå och duscha, bloggar med sen :)

varför kan det inte bara bli 5 oktober snart så jag får vara här?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0