jag lever..

Goddagens! ligger i soffan och har just vaknat upp från min powernap och nu vaknar jag upp med ont i halsen, skönt!  Har varit på sjukhuset nu och min läkare kom fram till att jag antingen har magkatarr eller gallsten, så har fått nå medicin eller liknande uti fall att det är magkatarr sen då jag får tid på röntgen ( eller hur de stavas ) så ser man om det är nå med gallsten,  kanske har så otur att jag har både och eftersom att jag har alla bi-verkningar som båda grejerna visar.. Blir inte förvånad heller om de är gallan eftersom att jag har haft ont i den förut och säkert ärft det av min mamma.. Får iallafall hoppas att medicinen hjälper lite så jag kan leva och vara på skolan iallafall haha..  Aja, nu ska jag gå och hämta mig ett stort, kallt & gott glas vatten!  Vi hörs :)

Självklart snodde dom blod från mitt armveck idag också :( stackars mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0