I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller! luring

Halv ligger just nu på två stolar i köket medans jag hänger över bordet på något psyko sätt och är jävligt trött.. Ska gå och försöka få liv i min tv för kan inte ha datorn inatt för den är typ cpe skadad efter att jag har nött sönder den i några veckor.. Snacka om att den suger jämfört med min mac som pallar vara igång 24timmar VARJE DAG utan att rejält strejka.. Ne nu ska jag dra med mig mitt jobbiga sovsällskap och gå & sova,  det bästa med att skolan börjat är att jag slipper sova själv.. underbart♥  Ne, nu ska jag kolla hur jag slår igång min tv, har haft en tv i mitt rum i flera år, men aldrig användt den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0