Hopp är en illusion, att falla är en tradition

Justja jag har ju fortfarande en blogg att uppdatera kom jag på heh, och jag som klagar på att jag har ingenting att göra.. Men har inga roliga bilder att bjuda på vilket gör hela bloggandet 130 gånger tråkigare, men tillsvidare får ni överleva med gamla bilder eller inga alls.. Whatever, idag har jag inte gjort någonting har sovit till 2-3 tiden och sen legat och degat i sängen tills jag åt middag och sen la jag mig här igen och lyckades somna i drygt 2 timmar, bra jobbat evve! Nu ska jag ta och stiga upp och få någonting gjort, jag som skulle ta vara på dom 2 sista veckorna av lovet, jag lovar jag lär bara ligga här inne & dö bara för att det är det sista jag vill.. Men vädret vill inte som jag vill så man blir så otaggad på allt man vill göra dåå, tälta ska jag ta me fan göra OM JAG SÅ SKA DÖDA FÖR DET.


tror jag möter ödet å blir svarthårig i veckan, eller vågar jag?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0