home sweet home

mitt LÅNGA inlägg om kvällen är nu ett minne blott.. FAN vad jag hatar att blogga på andra datorer än min egna, ingenting går ju rätt.. När jag skulle klicka "spara & publicera" så kommer jag helt plötsligt till facebook.. och nu är jag för less för att skriva om allt så skriver kortfattat min kväll...


började med att jag for till jossan, där kom emelie senare knoll och sen josef å jens så vi var hos henne å svamla på ett tag tills vi for vidare till melissa där en massa fulla å glada människor var och firade linda, sen gick jag å jossan vidare till någon john och blev där ett tag tills jag och emelie lessnade och for ut och väntade på att petter and his friends skulle komma å hämta upp oss och sedan skjutsa hem mig, och nu är jag hemma och ska slå igång ett avsnitt dh och äta upp min systers chips eftersom att hon inte är hemma, mohaha..  hoppas på att få lite sömn inatt iallafall, hatar mina sömnproblem som dyker upp 24/7

godnatt, sovgott osv ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0