Hemsk dag

Är hemma från skolan nu, har varit en helvetes dag för mig.. Först skolfotot som säkert blev ännu värre än alla andra år (och tro mig då måste det verkligen vara hemskt..) sen missar jag halva sista lektionen och går sedan 10 minuter tidigare från den för att hinna hem med tidiga bussen, tror ni inte jag å johanna missar den då?!?! ÅH vad irrterad jag var... Som tur var är min mamma min räddare i nöden och kom å hämtade oss, så nu är jag äntligen hemma och ska ta & svara på frågestunden har dock inte fått några vidare många frågor, men några frågor är bättre än inga alls iallafall :D Nu ska jag göra det, eller nä jag orkar fan inte  gör det senare eller nått istället haha.. Hejdå


bjuder på en bild som förklarar mina känslor för dagen
- självmords benägen

Bild från google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0