Hej!!!!

Godmorgon evve-lovers! Vakna kring 1 tiden idag och tvingade mig själv upp, så nu har jag just fixat mig och sitter på facebook och tidsfördriver tiden.. Ska nog till luleå på nå tag med mamma & pappa och äta på kina för andra gången i veckan, kommer ju rulla fram snart... HAHAH,  iallafall.. Sen ska jag fixa mig till kalix på något höger? Kommer nog sluta med att jag skiter i kinamaten för att fara till kalix, men vafan.. De är faktiskt sista lördagen på lovet!? + att de är pite cruising ikväll, men dit ska jag inte, inte planerat iallafall, kvällen är ung vi vet inte hur den slutar än!

Nu ska jag hitta mamma och höra om hon orkar skjutsa mig till kalix sen från lule eftersom att det inte går någon 8 buss idag så om jag ska till kalix med buss måste jag vänta tills 5 över 10 bussen och då är det fan lika bra att vara hemma och dö.  Men det ska jag inte göra, nu har jag skrivit 1000 onödiga rader om ingenting typ.. Stackars er som sitter å läser igenom det här och inser just nu hur ovärt det var. Haha, hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0