grym kväll!

Bjuder på en söt bild på jossan madde & mig medans vi stod å väntade på att daniel adams-ray skulle börja spela, wheho. Förövrigt så är bilden snodda v jossan!

Klockan är snart 6 på morgonen och jag vaknade efter att fått sova 2timmar, sen så vare bara att springa å hämta vatten för de är fan öken i min mun haha!  Ligger och försöker få bort illamåendet men de går inte så jävla bra när det stinker  nudlar med biffsmak i hela rummet eftersom att jag vräkte i mig det + vitlöksbröd då jag kom hem från lule haha..

Iallafall, min kväll har varit hur great som hellst! Början var lite jobbig eftersom att vi for typ till 100 olika ställen kände det som endast för att förkröka, men tills slut stannade vi på ett ställe tills det blev dags att gå in på området och se daniel adams-ray kan inte säga något annat än att han var gryym, lär inte kunna prata imorgon efter att haft stått å skrikit och sjungt som en dåre i publiken samt blivit ihjälklämd typ haha. Efter att han spelat klart vandra jag och jossan iväg och tappade såklart bort alla andra ett jävla bra tag, sen hann jag träffa några kalixbor och sen åkte jag iväg hem med sofie å hennes mother,  just  efter halv 2 tiden var jag hemma och då vräkte jag i mig mat och somnade tills nu, och nu ska jag fortsätta sova, GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0