gör ett test jag säkert gjort 1353 gånger tidigare, men har så satans tråkigt..

Kärlek:



Ditt äldsta hångel? - tjugo
Hur många har du varit riktigt kär i? - en
Vad tycker du om kärlek? - den är underbar så länge den går bra, sen kan den vara ett helvete också
När kramade du någon sist? - någon dag sen
Saknar du någon speciell person? - always
Har du svårt för att bli kär? - joo
När hånglade du med någon sist? - lördags
När fick du senast en komplimang? - today
Har du hånglat med någon av samma kön? - haha, faktiskt.. mums
Är du ensam nu? - japp
Vill du ha barn? - yep

HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med nån riktigt ful? - ja, haha
Hånglat med fler än 10 pers? - jopp
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - de har också hänt, aaa
Gjort något riktigt dumt? - det har jag
Gjort något du verkligen ångrar? - asså, jag kan säga att nu mera ångrar jag väl det inte sådär extremt mycket.. men just då det hade skett gjorde jag det ett bra tag
Varit nykter på nyårsafton? - haha ja, inte sådär att jag drack då jag var 8 år precis
Åkt ambulans? - nep, för bra för de
Gjort nåt olagligt? - ahjo
Blivit tagen av polisen? -nep
Fått din mamma att gråta? - m, elakevve ;<
Skämts över dig själv? - det har säkert hänt
Sagt jag älskar dig och menat det? - oja
Tagit droger? - över min döda kropp
Varit kär i någon du inte haft chans på? - nepp

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - jag & sofie
Såg dig gråta? - dom som var i karlsborg i fredags, haha
Fick dig att gråta? - bad things + alkohol = ingen bra kombination
Du delade en cigg med? - sofie tror jag dååå
Du gick på bio med? - emelie, petter, jossan & erik
Skällde på dig? - mamma

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - nnepp
Kramat någon? - näe
Kysst någon? - nep
Köpt någonting? - japp
Sjungit? - ja, faktiskt
Saknat någon? - yes

VAD:
Längtar du till mest just nu? - min födelsedag, helgen osv :)
Har du för kläder på dig? - bara trosor & täcket över dåå
Ska du göra i sommar? - sommaren är snart slut ju?:( meeeen festa på som fan (haha) och LEVA LIVET!
Åt du senast? - kerv
Har du för mobil? - samsung touth eller hur det stavas
Vad köpte du senast? - nå chips

VEM/ VILKA:
Slog du senast? - vet inte, slår ju folk så ofta...
Fick du sms från senast? - joohaan
Pratade du med i telefonen senast? - emelie
Älskar du? - mig själv? haha ne, men min familj + mina närmsta underbara vener!



ALLÄMNT:
Har du pussat en groda? - näee
Kan du hjula? - nep :(
Biter du på naglarna? - nix
Är du EMO? - ja, jag hatar mitt liv tänker skjuta mig imorgon kanske typ
Skulle du kunna hoppa fallskärm? - ja :D
Har du sjungit inför publik? - faktiskt, de har jag minsann!;)
Är du hungrig? - nä, men endå sugen på mat :(
Är du blyg? - beror på hur personer är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0