godnatt..

Sitter just nu bänkad framför tven och ska strax orka gå och borsta mitt löshår så jag slipper bråka med det imorgon sen krypa ner i sängen med mitt sällskap och prata tills jag somnar!:) Imorgon blir det vanlig uppstigning halv 6, tungt? enhel del.. Men känns inte allt för jobbigt med skola ÄN, men snart kommer det väl då jag är alledens för less haha.. Aja, nu ska jag gå och borsta tänderna och det sen krypa ner till kojjs.. Vi hörs mera imorgon, ska försöka komma ihåg att gå och fixa min data laddare på skolan imorgon så jag kan börja blogga bättre och med mera bilder eftersom att jag inte har några här knappt.. Godnatt!:)

ÅH, är jätte sugen på att fira halloween helst nyss.. Så bjuder på en riktigt SEXIG bild på mig å jossan från förra årets halloween ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0