Godnatt?

Kom just på att vi har skolfoto imorgon och jag har ingenting att ha på mig, vet inte hur jag ska ha smink eller hår eller  någonting.. Vanligt vis hade jag inte brytt mig om jag nu inte hade varit så jävla ful på dom 2 senaste klassfotona och har lust att skippa det helt, men ändå kommer jag ångra mig då jag inte är med på fotot.. Jag menar någon måste ju vara fulast på det iallafall!!

Haha, vilka problem jag har.. Sitter just nu och ser nån kriminal serie med mor min samt smsar som en no lifer,  ska strax krypa ner i sängen med ett sjukt sällskap som kommer smitta ner mig så jag blir ännu mer förkyld osv.. Kan inte hosta eller dra djupa andetag utan att det skär i lungorna typ.. Underbar känsla♥  Nä ska gå och kolla om jag har nå kläder och ha på mig imorgon, vi får höras mera senare eller imorgon.. Ni lär ju se det! Puss på er evve lovers

Willy gör mig så stolt då han är en flottis, mig uppi dagen!! haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0