Godnatt...

Sitter just nu bänkad framför tven och ser på pirates of caribean haha min stavning men orkar faktiskt inte kolla hur det stavas.. Har just varit ute, och nu har jag tagit på mig en sov t-shirt, tvättat bort sminket och nu ska jag fläta löshåret sen lägga mig i sängen och se film och mysa! Fick mig ett sovsällskap såhär i sista minuten, inte helt fel det heller.. Har även varit barnvakt hela kvällen eller mina föräldrar skulle vara det men de har blivit jag som har lekt och haft mig haha.. Nu har bebisen somnat och jag måste smyga runt i hela huset så jag inte väcker nån, och smyga är nog det jag är sämst på då jag verkligen måste vara tyst haha.. Ajaa, nu ska jag gå och borsta tänderna, vi kanske hör nå mer innan jag somnar.. Vi får se, om inte såå.. Godnatt!:)

Woho första bilden på mitt svarta håår!
Skriv upp det i era anteckningsblock tack på förhand!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0