Godmorgon, - FREDAG!

Godmorgon! Har precis käkat varma mackor som pappa väckte mig utav, han kom in och sa att han hade fixat käk åt mig, så åt dom och nu sitter jag i soffan och försöker få liv i mig själv men jag är fan stendöd.. Idag är det alltså fredag, sista helgen av sommarlovet. Så vi ska göra den bra, hoppas jag iallafall!  Ikväll ska jag umgås med emelie, vet inte om vi skulle till boden med ett par stycken eller hur det blir nu.. Det blir nog brao, ne nu ska jag bara kolla facebook och sånt.. Sen snöra in mig i duschen ihopp om att piggna till lite, känns som att jag inte har sovit på flera nätter fast jag har fått mig ovanligt mycke timmar inatt...  Vi hörs sen, hejbara!

Ju mer dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag att blomma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0